Bepaal welke mails jij ontvangt

Thomas Hermans

Bestuurslid Communicatie & Campagne

32 jaar

Thomas Hermans (1986) is sinds november 2017 lid van het Landelijk Bestuur.

D66 heeft afgelopen jaren een enorme groei laten zien. Zowel in leden als in kiezers die we aan ons weten te binden. Mijn ambitie is om deze groei door te zetten in de komende jaren. Hierbij wil ik samen met het bestuur voortbouwen op de gemaakte professionaliseringslag en tegelijkertijd meer inzetten op online campagne en het activeren van nieuwe leden én sympathisanten.

Onze leden en sympathisanten zijn de ambassadeurs van D66 door heel Nederland. We moeten hen in staat stellen zo goed mogelijk het D66 verhaal te vertellen tijdens de campagne en daarbuiten.

Heb je (praktische) vragen over de campagne? Neem dan contact op met het campagneteam op het Landelijk Bureau. Je kunt hen mailen via campagne@d66.nl.

Nu is het moment.

Word nu lid