Bepaal welke mails jij ontvangt

Lia de Ridder

Bestuurslid Vereniging, afdelingen & regio’s

54 jaar

Oegstgeest

Lia de Ridder is per januari 2017 lid van het Landelijk Bestuur.

“Graag zet ik mijn ervaring nu landelijk in voor de partij om de afdelingen en de regio’s -de fundamenten van de partij- te ondersteunen en te helpen de verbindingen sterk te maken en soepel te houden. Ik ben altijd nieuwsgierig naar waar een nieuwe ontmoeting toe kan leiden en ben graag onderweg, dus kom met alle plezier ook bij jouw afdeling of regio op bezoek om te horen welke landelijke inzet van de partij jullie het beste kan ondersteunen.”

Lia is het eerste aanspreekpunt binnen het Landelijk Bestuur voor voorzitters en secretarissen van lokale en regionale afdelingen over de organisatie en vrijwilligersmanagement.

Heeft u een vraag over het bestuur van of de situatie in uw afdeling of regio? Neem dan contact op met:

• Sabine Andeweg (070-35 66 066): voor Amsterdam, Den Haag Leiden, Groningen, Nijmegen, Rotterdam en Utrecht;
  • Laura van Dijk (070-35 66 066) voor (alle overige afdelingen in) de regio’s Gelderland, Provincie Groningen, Noord-Holland, Noord-Brabant, Overijssel;
  • Thijs van Rens (070-35 66 066): voor (alle overige afdelingen in) de regio’s Drenthe, Flevoland, Friesland, Limburg, Provincie Utrecht en Zuid-Holland, Zeeland.

Nu is het moment.

Word nu lid