Blijf op de hoogte

Steun ons en help Nederland vooruit

Anne-Marie Spierings (1976) is sinds oktober 2018 voorzitter van het Landelijk Bestuur van D66. Ze is woonachtig in Sint-Michielsgestel. Op dit moment is zij ook Gedeputeerde in Noord-Brabant.

Daarnaast was ze de afgelopen periode binnen D66 actief als voorzitter van de thema-afdeling Duurzaam. Ze is als provinciebestuurder verantwoordelijk geweest voor verduurzaming van de Brabantse landbouw.

Als voorzitter wil Anne-Marie samen met alle leden aan de slag: “D66’ers hebben altijd nieuwe ideeën, ideeën over hoe het nog beter kan. Het is een grote verantwoordelijkheid en groot voorrecht tegelijk om op die kracht en energie te mogen voortbouwen.”

Meer van Anne-Marie Spierings

Nu is het moment.