Tijdens de raadsvergadering van dinsdag 29 maart heeft Marrik afscheid genomen als raadslid van D66

Beeld: Carly van den Akker

Afscheid van Marrik als raadslid

Vandaag is de laatste raadsvergadering van Marrik van Rozendaal. Hij was 5,5 jaar het gezicht van D66 Meierijstad in de gemeenteraad en daarvoor willen wij hem heel hartelijk bedanken.
Marrik was ons enige raadslid en hij heeft over vele verschillende onderwerpen gesproken en ons geluid daarin laten doorklinken. Zijn aandacht voor de verbetering van de slechte luchtkwaliteit in Meierijstad heeft hij uitzonderlijk voor het voetlicht gebracht. Al voordat het onderwerp actueel werd door de coronapandemie heeft hij zich hier sterk voor gemaakt.
Ook herinneren we ons zijn betoog voor een betere rijksvergoeding voor de jeugdzorg in onze gemeente.
Marrik heeft zich een waardig raadslid getoond: betrokken, sociaal, vooruitstrevend en lef zijn een paar woorden die op hem van toepassing zijn. We zijn met recht trots op hetgeen hij in deze jaren voor ons heeft betekend. Nu draagt hij het stokje over aan Gertjan en Gea die hij goed heeft ingewerkt voor de taak die hen te wachten staat.
Hoewel Marrik vertrekt als raadslid, blijft hij op eigen wijze betrokken bij D66 Meierijstad