Meepraten over verkiezingsprogramma 2022 op 10 mei en 14 juni

De Tweede Kamerverkiezingen zijn net voorbij en de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022 komen alweer dichtbij. Het is tijd om te beginnen met het schrijven van het verkiezingsprogramma’s.

De afdeling D66 Betuwe heeft de inwoners van Overbetuwe en Lingewaard nodig om te bepalen wat er moet gebeuren in de gemeente de komende vier jaar en vraagt daarom wat zij belangrijk vinden. Alle opmerkingen, ideeën, voorstellen en suggesties zijn welkom. Iedereen kan en mag meedenken en daarom organiseert D66 Betuwe twee bijeenkomsten.

Deze bijeenkomsten staan in het teken van de belangrijkste thema’s die spelen in de gemeenten Lingewaard en Overbetuwe, zoals het bouwen van betaalbare woningen, toegankelijk onderwijs voor iedereen en aandacht voor welzijn en gezondheid. D66 gelooft in kansen voor iedereen en hulp voor wie het nodig heeft. Zo laten we iedereen vrij, maar niemand vallen.

Heeft u ideeën voor het verkiezingsprogramma van D66 Overbetuwe of Lingewaard en wilt u meedenken? Meldt u dan aan voor een van de avonden op 10 mei of 14 juni 2021 door hier te klikken
De avondbijeenkomsten worden online gehouden in verband met de coronamaatregelen. De digitale inloop is vanaf 19:45 uur en de avond duurt circa 1,5 uur.