Ronald Verhaaf

Ronald Verhaaf - Beeld: Vincent Cornelissen

“Verbinding, vertrouwen, aandacht voor elkaar en verantwoordelijkheid, zijn voor mij belangrijke kernwaarden.”

• 61 jaar
  • Arnhem
  • Huissen

Bekijk de video op Youtube

Beeld: Tessa Evers

Dat zijn er toch wel meer. Kasteel Doornenburg, het Riddertoernooi, de historie en de sfeer, de Gendtse polder met het Dijk van een Wijf en de prachtige wandelroutes, Park Lingezegen, de wandelroute en de vogels, Huissen Centrum, de sfeer en gezelligheid.

De benutting van de sociale waarde van sportverengingen. Een Open club is een vereniging waar leden, regelmatige bezoekers en buurtbewoners elkaar ontmoeten, samenkomen en kunnen sporten. Met als doel meer mensen in beweging te krijgen en de mensen (buurtbewoners) meer bij de vereniging betrokken raken en blijven. De vitale sportclub kan hierdoor een belangrijke broedplaats voor bewonersinitiatieven worden, als opstap naar (betaald) werk en participatie.

Elk politiek oordeel is in essentie betwijfelbaar. D66 is voor mij vooral een pragmatische progressieve partij, niet dogmatisch en wil uitgaan wat werkt en voor wie. Een partij die vertrouwd op de eigen kracht van mensen met ruimte voor zelfontwikkeling. Een partij die streeft naar een duurzame en harmonieuze samenleving.

Dat zijn er toch meer dan een.
• Lord of the Rings – Tolkien. Een boek uit mijn jeugd. Het leest alsof je zelf deel uitmaakt van het avontuur van de reisgenoten.
• Papillon – Henri Charrière. Onvergetelijk levensverhaal, over onrecht, schrikbarende omstandigheden Franse gevangenis, ontsnappingen en doorzettingsvermogen.
• Millennium Trilogie – Stieg Larsson – briljant

Under the Milky Way, een gezellig lokaal festival met goede muziek.