Thema-avond 28 september: D66 Verkiezingsprogramma Tweede Kamerverkiezing

Graag nodigen wij u uit voor een bijzondere avond waarin we het D66 Verkiezingsprogramma voor de Tweede Kamerverkiezingen zullen bespreken. Deze avond staat open voor iedereen die geïnteresseerd is in de politiek en het verkiezingsprogramma van D66.

We zijn verheugd om mevr. Anne-Marijke Podt, Tweede Kamerlid voor D66, als spreker te verwelkomen. Anne-Marijke is sinds 2021 actief als Tweede Kamerlid en houdt zich bezig met actuele onderwerpen zoals Asiel & Migratie, de Participatiewet, Arbeidsmigratie en Inburgering. Haar inzichten en expertise zijn van groot belang voor de komende verkiezingen.

Anne Marijke Podt - Beeld: D66.nl

Onderwerp

D66 Verkiezingsprogramma Tweede Kamerverkiezing

Datum & Tijd

28 september 2023 ,vanaf 20:00 uur

Dorpshuis Lekkerkerk / Amicitia,
Raadhuisplein 1-5, 2941 BR te Lekkerkerk

Het programma van de avond ziet er als volgt uit:
20:00 – 20:30 uur: Inloop met koffie, thee of fris
20:30 – 21:30 uur: Presentatie door Anne-Marijke Podt
21:30 – 22:00 uur: Gelegenheid voor vragen en discussie
22:00 – 23:00 uur: Afsluitende borrel

Komt u ook?

Om ons een idee te geven van het aantal aanwezigen, verzoeken wij u vriendelijk om uiterlijk voor 20 september aanstaande uw aanwezigheid te bevestigen per e-mail naar: [email protected].

Wij kijken ernaar uit u te mogen begroeten op 28 september en samen een informatieve en inspirerende avond te beleven.