Het komt er nu op aan.
Kom in de
campagnestand!

Sigrid – Het is tijd voor nieuw leiderschap. Leiderschap dat omkijkt naar mensen en verder kijkt dan morgen.

De campagne is helemaal op stoom. Natuurlijk in aangepaste vorm door de Corona-maatregelen maar er gebeurt heel veel om iedereen in Nederland te overtuigen op D66 te stemmen. Kom ook in de campagnestand!

Hang de raamposter op

In de laatste democraat vind je de raamposter. Hang deze zichtbaar op en laat zo aan iedereen zien dat jij een D66’er bent. Laat op sociale media zien hoe jouw poster erbij hangt met #TeamD66.

Update je profielfoto

Laat ook op social media zien dat je een D66’er bent. Zet #TeamD66 in je profiel of voeg een D66-logo toe aan je profielfoto. We hebben er een aantal voor je klaargezet.

Op Facebook kun je heel makkelijk het logo toevoegen door te klikken op ‘profielfoto wijzigen’ en dan te klikken op ‘kader toevoegen’.

1. Kies een kader voor je profielfoto
  2. Upload je eigen foto
  3. Download de afbeelding met logo
  4. Gebruik je nieuwe profielfoto op social media

Update het social media account (van je afdeling)

Speciaal voor onze regio’s en afdelingen hebben we een aantal nieuwe banners gemaakt. Deze kun je hier downloaden. In de brandportal is het mogelijk om een eigen banner te maken. Gebruik je al een nieuw logo? Hier staan alle logo’s voor afdelingen.

1. Download een banner
  2. Ga naar je social media-kanaal
  3. Upload de banner

Meld je aan als vrijwilliger

Onze campagne is gebouwd op duizenden vrijwilligers. We gaan de deuren langs en voeren gesprekken op straat. Zo luisteren we naar de ideeën van mensen, luisteren we naar zorgen van mensen en vertellen we over onze plannen.

Ook jij kunt meedoen in deze campagne. De ambitie is groot. Wij willen de grootste partij worden in maart. Jouw hulp en steun daarbij is onmisbaar. Aan het begin lijkt het misschien spannend om zomaar met mensen te praten over politiek, maar dat went onwijs snel. Bovendien doe je het nooit alleen, maar met een groep D66’ers samen.

Via het ledenportaal MijnD66 kun je je aanmelden als vrijwilliger voor jouw afdeling.