Blijf op de hoogte

Fietsestafette Noord-Brabant

Jubileum fietstocht

Van vrijdag 20 t/m zondag 22 mei fietst D66 drie dagen lang door het hele land om haar 50-jarig bestaan te vieren: in elke provincie toert een duurzame verjaardagestafette langs de afdelingen. Kijk hier wanneer de D66-estafette bij jou in de buurt is en sluit je aan, zodat Nederland weer groen-wit kleurt!

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Noord-Brabant rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Vrijdag 20 mei

We fietsen in etappe 1 van Den Bosch via een bezoek aan de Waterkrachtcentrale van Sint-Michielsgestel, naar Vught, Vlijmen en tenslotte naar eindpunt Tilburg (locatie en tijd volgt).

Start: 9.00 uur op De Parade in Den Bosch

Zaterdag 21 mei

We fietsen in etappe 2 van Breda, via Etten-Leur, Halderberge en Roosendaal naar Steenbergen (locatie en tijd volgt).

Start: 9.00 uur op de Grote Markt in Breda

Op zondag 22 mei rijden er 2 routes (!) door Noord-Brabant:

Route 1: We fietsen om 11.30 uur vanaf het 18 Septemberplein (thv Piazza) in Eindhoven, via Waalre, Valkenswaard, Heeze-Leende, Geldrop, Nuenen, Woensel en Best naar: Kiosk Son, Kerkplein 1 in Son en Breugel (ca 16.30 uur).

Route 2: We fietsen om 11.30 uur vanaf Station Oss, via Heesch, Uden, Schijndel, Veghel en Sint Oedenrode naar: Kiosk Son, Kerkplein 1 in Son en Breugel (ca 16.30 uur).

Laatst gewijzigd op 17 mei 2016

Rob Jetten