Blijf op de hoogte!

Door uw mailadres in te vullen en op "verstuur" te klikken geeft u ons toestemming om uw mailadres op te slaan. Dit gebruiken wij om u regelmatig updates te sturen. Hier kunt u meer vinden over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.

Jubileum-fietsestafette

Van vrijdag 20 t/m zondag 22 mei fietst D66 drie dagen lang door het hele land om haar 50-jarig bestaan te vieren: in elke provincie toert een duurzame jubileumestafette langs de afdelingen. Kijk hier wanneer de D66-fietstour bij jou in de buurt is en sluit je aan, zodat Nederland weer groen-wit (en een beetje goud) kleurt!

Fietsestafette Drenthe

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Drenthe rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Flevoland

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Flevoland rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Friesland

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Friesland rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Gelderland

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Gelderland rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Groningen

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Groningen rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Limburg

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Limburg rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Noord-Brabant

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Noord-Brabant rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Noord-Holland

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Noord-Holland rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Overijssel

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Overijssel rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Utrecht

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Utrecht rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Zeeland

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Zeeland rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!

Fietsestafette Zuid-Holland

Kijk hier waar en wanneer de D66 Jubileum-fietsestafette in de provincie Zuid-Holland rijdt. Sluit aan en fiets met ons mee!