Over het team D66 HW

Als je dit leest heb je waarschijnlijk ons verkiezingsprogramma net bekeken. Dank dat je daar tijd en energie in wilde steken. We hebben ons best gedaan om je een idee te geven hoe we denken dat we van de Hoeksche Waard een gemeente kunnen maken waar iedereen trots op kan zijn. Hopelijk is dat gelukt en ga je stemmen. Misschien kies je zelfs voor een kandidaat van D66.

Politiek is mensenwerk. Zeker in de gemeenteraad. Natuurlijk stem je op een partij vanwege standpunten en ideeën voor de komende vier jaar. Maar het gevoel wil ook wat. Voel je je thuis bij de mensen die jouw stem vertegenwoordigen? Zijn ze makkelijk te benaderen? Heb je het gevoel dat ze voor jou opkomen?

Daarom vertel ik je graag iets meer over het team achter D66 Hoeksche Waard en de manier waarop wij werken. Vóór de verkiezingen werken veel vrijwilligers achter de schermen intensief samen aan het vinden van kandidaten voor op de lijst, het verkiezingsprogramma, de campagne en alle andere dingen die geregeld moeten worden voor de verkiezingen.

De mensen die op de lijst staan zie je hieronder op de foto. Op hen kun je stemmen en zij zullen na de verkiezingen samen de nieuwe fractie vormen. Dat is het team dat zich met de politieke besluiten gaat bezighouden. De fractie wordt geholpen door het bestuur en vrijwilligers.

Bij het samenstellen van de lijst met kandidaten hebben we gezocht naar een goede mix van kennis, ervaring en persoonlijkheden. Daarbij hebben we dit keer extra ingezet op jonge mensen, omdat we vinden dat zij meer gehoord moeten worden in de politiek.

Lijst D66 Hoeksche Waard - Beeld: D66 Hoeksche Waard