Kick-off Campagne donderdag 2 november

Op 22 november mogen we weer naar de stembus. En er valt deze keer echt iets te kiezen! D66 maakt onderwijs, klimaat en eerlijke economie speerpunten van de verkiezingen. De afdelingen in de regio Gooi & Vecht werken samen om het sociaal-liberale D66 geluid te laten horen.

Paternotte en Bamenga

Op  donderdag 2 november trappen we de regionale campagne af met een inspirerende bijeenkomst. Fractievoorzitter Jan Paternotte en kandidaat-TK Mpanzu Bamenga komen naar Naarden.

Samen canvassen

En wil je alvast proeven hoe dat gaat, campagne voeren? Vanaf 19:00 u gaan we samen met Jan Paternotte en Mpanzu Bamenga bij de Keverdijk in Naarden langs de deuren om met inwoners van Gooise Meren te spreken over de verkiezingen!
Sluit je aan en neem iemand mee!

Bijeenkomst

Daarna gaan we door naar de kick-off bijeenkomst. Na een korte opening vanuit het regionale campagneteam zal Jan Paternotte iedereen toespreken en enthousiasmeren. Hij zal waarschijnlijk na ongeveer 15/20 minuten weer afzwaaien. Mpanzu Bamenga krijgt daarna het woord over de thema’s die deze verkiezingen centraal staan. Er wordt afgesloten met tips & trick voor het campagne voeren door een lid van het landelijk campagneteam.
We ronden af met een borrel voor het informele gesprek.

19.00 uur Canvassen
20.00 – 22:00 uur Bijeenkomst met aansluitend borrel

De bijeenkomst is in Centrum de Plataan, Majoor Kampsstraat 3 in Naarden. We gaan vooraf bij de Keverdijk in Naarden canvassen.

De bijeenkomst is gratis maar een vrijwillige bijdrage voor de kosten van de campagne wordt zeer op prijs gesteld.
De bijeenkomst staat ook open voor geïnteresseerden. Neem iemand mee!
Vooraf graag aanmelden in verband met de catering.

Doe mee!

Help mee om te zorgen dat we met D66 in beeld zijn bij deze verkiezingen!

Paternotte met Gooise vrijwilligers bij de PS23

Paternotte met PS kandidaten en vrijwilligers PS2023 in Hilversum Beeld: Liliane Bouma