Help mee met de campagne

Nog een paar dagen en dan is het zover! Verkiezingsdag! Op woensdag 15, zaterdag 18 november en maandag 20 tm woensdag 22 november voeren we lokaal nog flink campagne!
Hier vind je een overzicht van onze activiteiten en ook actuele foto’s.
Heb jij tijd om een paar uurtjes mee te helpen?

Hoe meld je je aan

Graag horen we of je tijd hebt om te helpen. Dat kan via het formulier, maar je kunt ook een mail sturen naar Liliane Bouma

Activiteiten

• Woensdag 15 november 16:00 u Politiek Café in het Hart van de Liv Inn, Vaartweg 42
  • Zaterdag 18 november: Canvassen / flyeren in Hilversum / regio. We hebben een kraam in het centrum. Een groep gaat langs de drukke punten in de regio en eindigt in de middag in het centrum van Hilversum.
  • Maandag 20, dinsdag 21 en woensdag 22 november: ’s ochtends (07:00-09:30 u) en ’s middags (17:00-19:00 u) flyeren bij het station/ de markt
  • Eventuele andere momenten flyeren en canvassen: tijdstippen in overleg

Zet D66 op de socials!

Je kunt ook helpen door posts over D66 te liken te (re)plaatsen op de socials (Facebook, Linkedin, Instagram, Twitter e.d.). Op die manier verspreiden we de zichtbaarheid en de boodschap!
We delen de posts via de whatsapp groepen.
Zit je nog niet in de appgroep? Meld je bij Liliane!

Beelden van de afgelopen weken

We hebben al flink campagne gevoerd. Op zaterdag 11 is een deel van onze vrijwilligers in het centrum van Hilversum gebleven en een deel is op pad gegaan met de andere afdelingen door het Gooi. Met partijvoorzitter Victor Everhardt en kamerlid Hülya Kat zijn we op de markten van Naarden en Huizen, in het centrum van Laren geweest en we hebben de dag afgesloten met z’n allen in Hilversum.
We hebben met zoveel mogelijk zwevende kiezers gesproken en flyers uitgedeeld.

Opmerkingen en vragen?

Heb je zelf nog suggesties voor deze campagne, neem dan contact op met Liliane Bouma, bestuurslid Campagne en communicatie.

Opmerkingen en vragen?