Conciërge van het Jaar 2021

De verkiezing  ‘Haarlemmermeerse Conciërge van het Jaar’  gaat op 5 september weer van start.  In 2018 en 2019 was de conciërgeverkiezing een groot succes. Vorig jaar is de conciërgeverkiezing, vanwege Covid-19, helaas eerder afgebroken. We kijken ernaar uit dit jaar wel een beste conciërge van Haarlemmermeer te mogen feliciteren.
Editie 2021
Ook dit jaar hebben we, net als vorig jaar, geen vakjury, maar de Haarlemmermeerse conciërge van het jaar 2021 wordt helemaal bepaald door jullie stemmen!
Het is tijd om onze conciërges weer in het zonnetje te zetten.

D66 staat voor het beste onderwijs
Goed onderwijs en kansen voor kinderen begint bij een goede basis. Wij vinden het belangrijk dat onze  jeugd naar school gaat in een veilige, schone, inspirerende en stimulerende omgeving. En daarom zijn conciërges van onschatbare waarde: als manusje -van- alles  zijn ze overal te vinden en verrichten ze veel werk.
Komende week ontvangen daarom alle scholen in Haarlemmermeer een mail waarin scholieren, docenten, ouders, begeleiders en onderwijsbestuurders worden opgeroepen om hun conciërge te nomineren. Creatieve inzendingen worden gewaardeerd!

Conciërges zijn onmisbaar in het onderwijs
Na een bewogen jaar lijkt het onderwijs dit jaar eindelijk weer op een normale manier van start te mogen gaan. Iedereen die zijn bijdrage levert aan het leerklimaat van onze jeugd hoort op onze steun te kunnen rekenen. Het onderwijsondersteunend personeel, dat zo vaak in de schaduw en buiten de spotlights zijn of haar werk doet, verdient een extra steuntje in de rug. Help ons om hen de waardering te geven die ze verdienen!

Hoe gaat de verkiezing in zijn werk?
Van 5 september tot en met 30 september nomineer je jouw favoriete conciërge. Hoe creatiever je inzending, hoe leuker!
Vanaf 1 oktober tot 15 oktober kan er via onze website een stem worden uitgebracht op alle genomineerde conciërges.
Op 29 oktober 2021 zetten we de winnende conciërge in het zonnetje!