Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Els Borst Netwerk event en congressen

EBN zonder logo

Het jaarlijkse Els Borst Netwerk Event is een inspirerende gelegenheid voor leden van het netwerk om elkaar te ontmoeten, te inspireren en te helpen bij ambities. Inmiddels zijn er drie events geweest waar de leden van het netwerk elkaar hebben ontmoet, geïnspireerd en gecoacht. Het zijn zeer inspirerende en geslaagde dagen, met workshops, EBN-Talks, volop netwerkmogelijkheden en muziek.

Het Els Borst Netwerk 2019 zal begin van de zomer plaatsvinden, centraal in het land. Heb jij ideeën of een bijdrage voor het programma, laat het ons weten via elsborstnetwerk@d66.nl.

Landelijke en regiocongressen

Ook organiseert het Els Borst Netwerk sessies bij de landelijke congressen en regelmatig bij de regiocongressen, dus graag tot een volgende keer!

Laatst gewijzigd op 9 oktober 2018

Nu is het moment.