Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Boegbeelden

De Els Borst Netwerk boegbeelden zijn ongeveer 66 vrouwen en mannen die op uiteenlopende manieren inspiratie kunnen geven hoe de betrokkenheid van vrouwen binnen politiek en de partij duurzaam te vergroten – soms omdat ze bijzondere dingen hebben gedaan voor de partij maar vooral ook door hun eigen, persoonlijke verhalen. Hierbij horen natuurlijk onze vrouwelijke Kamerleden en bewindspersonen, maar ook heel veel anderen!

Via elsborstnetwerk@d66.nlkun je boegbeelden uitnodigen voor speeches, presentaties of gesprekken bij lokale afdelingen of voor andere initiatieven. En ben of ken jij iemand die niet zou mogen ontbreken onder de boegbeelden laat het ons ook weten!

Laatst gewijzigd op 9 oktober 2018