Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

EBN zonder logo

Joan Nunnely is sinds januari 2017 lid van het Landelijk Bestuur, met de portefeuille Talentontwikkeling en Opleiding. Joan is aanspreekpunt voor de boegbeelden van het Els Borst Netwerk. Binnen het Els Borst Netwerk zorgt zij voor de verbinding met het landelijk bestuur en andere politieke en vrouwennetwerken. Joan is ondernemer en trainer.

Liang de Beer is aanspreekpunt voor de ambassadeurs van het Els Borst Netwerk en penningmeester. Zij was initiatiefnemer van het eerste lokale Els Borst Netwerk bestuur in Leiden en is daar voorzitter. In 2018 was zij kandidaat raadslid in Leiden. Liang werkt als interim manager bij de Rijksoverheid.

Wieke Paulusma is bestuurslid evenementen. Wieke is sinds 2014 raadslid in Groningen, waar zij veel initiatieven organiseert rondom vrouwen en politiek, zoals ‘Raad zoekt vrouw’. In 2017 won zij de Els Borst Netwerk inspiratieprijs. Daarnaast is Wieke voorzitter van de landelijke thema-afdeling zorg en welzijn. Wieke is wijkverpleegkundige.

Imke Verburg is coördinator van het netwerk en zet zich in om verschillende initiatieven aan elkaar te knopen. Imke heeft deelgenomen aan Route66, was lid van de verkiezingsprogramma 2018-2022 in Utrecht en in 2018 kandidaat raadslid in Utrecht. Imke werkt als adviseur in het sociaal domein.

Inge Engels ondersteunt het Els Borst Netwerk vanuit het landelijk bureau. Binnen haar afdeling Hoeksche Waard stond zij mede aan de wieg van de inspirerende Suze Groeneweg campagne, die vrouwen inspireert om in de voetsporen van deze bijzondere vrouw te treden.

Nieuwe bestuursleden

Het Els Borst Netwerk is op zoek naar een nieuw bestuurslid communicatie. Daarbij zal bij het Els Borst Netwerk Event 2019 een nieuwe voorzitter voor het netwerk worden verkozen.

Nieuwsgierig naar het profiel of op zoek naar meer informatie? Mail naar elsborstnetwerk@d66.nl.

Laatst gewijzigd op 9 oktober 2018