Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

Documentaire over orgaandonatie

Pia Dijkstra sprak met Patricia, Jeroen en Wendy. Zij vertellen alledrie hoe ingrijpend het is om te moeten wachten op nieuwe longen, een nieuwe lever of een nieuw hart.

Kamerlid en initiatiefneemster van de Wet Actieve Donorregistratie Pia Dijkstra heeft drie patiënten geïnterviewd. Patricia van Corven staat op de wachtlijst voor nieuwe longen, Wendy Manders heeft een nieuw hart nodig, en Jeroen Beumer heeft een levertransplantatie gehad. In de documentaire gaat Dijkstra met hen in gesprek over de gevolgen hiervan op het dagelijks leven.

Laatst gewijzigd op 15 juni 2018