Turkse pizza’s bakken bij de moskee met de burgemeester

Wat begon als een spontaan idee tijdens een kennismakingsgesprek tussen D66-raadslid Ulas Köse en burgemeester Marina Starmans leidde tot een gezellige middag Turkse pizza’s bakken!

Hartelijk ontvangen

Toen de nieuwe raad net geïnstalleerd was, kwam het verzoek van de burgemeester om kennis te maken met nieuwe raadsleden op een plek die voor hen belangrijk is. Ulas koos voor cultureel centrum Isra. Hier werden de burgemeester en het raadslid hartelijk ontvangen door het bestuur en vrijwilligers met heerlijke Turkse hapjes en thee.
Bij het afscheid kreeg de burgemeester Turkse pizza’s mee voor thuis. Elke laatste vrijdag van de maand worden deze pizza’s gebak

Positieve verrassing

Elke laatste vrijdag van de maand worden deze pizza’s gebakken en verkocht door vrijwilligers van de moskee. Voor de grap werd de burgemeester uitgenodigd om een keer mee te komen bakken. Tot positieve verrassing van de vrijwilligers, reageerde zij hier meteen heel positief op! Ulas ging aan het werk om een dag en tijd te plannen en het resultaat was een gezellige middag met als resultaat hele lekkere Turkse pizza’s!