‘Een liever jaar voor iedereen’

‘Ik wens een betaalbare woning’, ‘Ik wens dat ondernemers met initiatieven worden geholpen.’, ‘Ik wens dat er voor jongeren meer te doen is in Dongen.’, ‘Ik wens een veiligere omgeving voor voetgangers.’, ‘Ik wens dat we asielzoekers loyaal opvangen.’. Zomaar een aantal van de wensen van Dongenaren die de D66-fractie ophaalde op het Looiersplein. Onder het genot van chocolademelk en chocoladekransjes spraken we met veel Dongenaren en vulden zo langzamerhand de boom met nieuwjaarswensen.

Ons voornemen?

We houden het gesprek gaande met alle Dongenaren, we blijven luisteren naar alle geluiden en zetten ons in voor een mooi en leefbaar Dongen voor iedereen.

Nieuws over de D66-fractie

Op dit moment is Joeri de Jong nog niet teruggekeerd in de D66-fractie. Hij is herstellende, en de vervanging door Berry van Rosmalen is nog nodig. We hopen dat Joeri in de loop van komende maanden zich weer voor D66 kan gaan inzetten. Ondertussen zijn we heel blij en dankbaar voor het goede werk dat Berry van Rosmalen verricht.

Eerste kindje

Er is nog meer nieuws over de fractie, want Gitta Glerum-Camfferman verwacht dit jaar haar eerste kindje. Dat betekent dat ze rond juni met zwangerschapsverlof gaat. Haar vervanging zal in de komende weken onderwerp van gesprek zijn in de D66-fractie.

Meepraten?

U hoeft niet te wachten tot het weer bijna nieuwjaar is, om u ideeën of gedachten met ons te delen. We horen graag welke onderwerpen voor u belangrijk zijn. Wilt u meepraten of heeft u een vraag dan kan dit altijd via de social media (D66 Dongen), of rechtstreeks via de mail aan [email protected].