D66 deelt oliebollen uit op de markt

Beeld: D66 Diemen

D66 Diemen wenst iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2023! Om het nieuwe jaar in te leiden en iedereen een fijne jaarwisseling te wensen stonden we op 28 december op de markt op het Diemerplein om oliebollen uit te delen. We gingen met iedereen in gesprek over hun wensen voor Diemen in het nieuwe jaar.

Traditie

D66 Diemen deelt traditioneel oliebollen uit aan het einde van het jaar. We gaan dan onder het genot van een lekkere oliebol in gesprek met de inwoners over het afgelopen en het komende jaar. Ook dit jaar wilden we weer op deze mooie manier afsluiten.

In gesprek

We gingen ook dit jaar weer het gesprek aan met Diemenaren en Diemenezen over hun wensen voor Diemen in het nieuwe jaar. Veel mensen gaven aan dat zij heel tevreden waren over Diemen. Met het aanbod in de buurtcentra, het veilige gevoel in de wijk en natuurlijk hun fijne buren en buurtgenoten.

Anderen gaven ook aan dat er dingen beter konden. Bijvoorbeeld nog meer aandacht voor afval en schonen straten, meer hulp voor de arme inwoners van Diemen of meer betaalbare woonruimte. Dit is waardevolle informatie voor de fractieleden en zij gaan hier dan ook zeker mee aan de slag!

D66 gaat op de markt in gesprek met Diemenaren (onder het genot van een oliebol) Beeld: Sarie Muijs