Debatavond: Den Haag als Studentenstad van de Toekomst

Debatavond: Den Haag als Studentenstad van de Toekomst 

Op woensdag 10 juni verandert The Social Hub in hét podium voor een inspirerende en scherpe debatavond over de toekomst van Den Haag als studentenstad.

Hoe maken we Den Haag nóg bruisender, toegankelijker en veiliger voor studenten? Welke keuzes zijn nodig op het gebied van wonen, uitgaan, mobiliteit en veiligheid? En welke rol speelt de politiek daarin?

Tijdens deze avond gaan de leden van D66 Den Haag in debat met de leden van Jonge Democraten Leiden-Haaglanden. Verwacht een avond vol scherpe stellingen, frisse ideeën en levendige discussies over de toekomst van studerend Den Haag.

Voor studenten, jongeren, politiek geïnteresseerden en iedereen die mee wil denken over een stad waarin je prettig kunt wonen, studeren én leven.

Na afloop van het debat is er nog gelegenheid om na te praten met een drankje aan de bar. 

Kom luisteren, discussieer mee en laat jouw stem horen over de toekomst van Den Haag als bruisende studentenstad

Meld je aan via deze link. Let op maximaal 30 deelnemers kunnen zich inschrijven