Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

zondag 1 juli 2012

D66 campagne in beeld

D66 trok dit weekend overal het land in om van start te gaan met de verkiezingscampagne voor de Tweede Kamerverkiezingen op 12 september. Zo ging kandidaat-Tweede Kamerlid Jacqueline Versteeg vrijdag samen met lokale D66’ers Utrechtse binnenstad in, voerden lijsttrekker Alexander Pechtold en Femke Dingemans zaterdag campagne in Apeldoorn en trokken Vera Bergkamp, Martijn Toby en Dilia Leitner door Wormer, Zaandam en Amsterdam voor de verkiezingscampagne. De foto’s van deze campagnedagen zijn te vinden op D66 Flickr:
Campagne in Utrecht
Campagne in Wormer, Zaandam en Amsterdam