Blijf op de hoogte van D66

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang de laatste nieuwsberichten op basis van jouw interesses.

D66 Nu app voor Android & iPhone

D66 Nu app

Wel eens op een feestje gestaan en de vraag gekregen wat het partijstandpunt van D66 over een onderwerp is? Op straat campagne gevoerd en een vraag gekregen over een onderwerp dat u niet heel goed volgt? Of gewoon zelf benieuwd hoe D66 denkt over een actueel thema?

Met onze nieuwe D66 Nu app kunt u de politieke ontwikkelingen op de voet volgen. Hierin vindt u standpunten over langlopende én actuele onderwerpen terug die regelmatig aangevuld en bijgewerkt worden. Daarnaast kunnen we ook “LIVE” gaan en levert de liveblog functie van de app dan aanvullende informatie en achtergronden bij belangrijke debatten en bijvoorbeeld tv-optredens.

Google Play Store Apple AppStore

Laatst gewijzigd op 27 februari 2017