Bepaal welke mails jij ontvangt

Congres 99

Vrijdag 7 en zaterdag 8 februari 2014, Beurs van Berlage, Amsterdam

Op vrijdag 7 en zaterdag 8 februari 2014 vond het 99e D66 congres plaats in de Beurs van Berlage te Amsterdam. Belangrijke onderwerpen tijdens dit congres waren de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart en de verkiezing voor het Europees Parlementvan 22 mei.

Toespraak Alexander Pechtold

Bekijk hier de volledige toespraak van Alexander Pechtold tijdens het 99e congres.

Toespraak Howard Dean

Congrestoespraak van Howard Dean, gehouden op 8 februari 2014.

Toespraak Jan Paternotte

U kunt hier de volledige toespraak van Jan Paternotte terug kijken.

Toespraak Sophie in 't Veld

U kunt hier de volledige toespraak van Sophie in 't Veld terug kijken.

Congresstukken

U vindt hier alle congresstukken en documenten rondom de besluitvormingen.

Nu is het moment.

Word nu lid