Blijf op de hoogte

Congres 98

Zaterdag 2 november 2013, Central Studios, Utrecht

Op zaterdag 2 november 2013 vond het 98e D66 congres plaats in Central Studios te Utrecht. Ruim 1300 D66 leden bezochten dit congres en zagen de toespraak van partijvoorzitter Fleur Gräper, Hoogleraar en D66 Eerste Kamerlid Hans Engels en de toespraak van partijleider Alexander Pechtold.

Congresstukken

U kunt hier alle stukken van het 98e congres terugvinden.

Toespraak Alexander Pechtold

Bekijk hier de volledige congrestoespraak van Alexander Pechtold.

Toespraak Hans Engels

U kunt hier de integrale congrestoespraak van D66-senator Hans Engels teruglezen.

Toespraak Fleur Gräper

Bekijk hier de volledige congrestoespraak van partijvoorzitter Fleur Gräper.

Nu is het moment.

Word nu lid