Bepaal welke mails jij ontvangt

Congres 97

Zaterdag 9 maart 2013, Beursgebouw, Eindhoven

Op zaterdag 9 maart vond het Voorjaarscongres plaatst in het Beursgebouw in Eindhoven. Onder de titel ‘D66 werkt’ keken we tijdens dit 97e congres vooruit naar de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014. Ook werden er weer een groot aantal fringe meetings en parallelle sessies georganiseerd, die dieper op de diverse deelonderwerpen ingaan.

Toespraak Alexander Pechtold

U kunt hier de toespraak van Alexander Pechtold terug kijken.

Toespraak Fleur Gräper - van Koolwijk

Bekijk hier de toespraak van de nieuwe partijvoorzitter Fleur Gräper - van Koolwijk.

Toespraak Ingrid van Engelshoven

Bekijk hier de toespraak van scheidend partijvoorzitter Ingrid van Engelshoven.

Nu is het moment.

Word nu lid