Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Congres 97

Zaterdag 9 maart 2013, Beursgebouw, Eindhoven

Op zaterdag 9 maart vond het Voorjaarscongres plaatst in het Beursgebouw in Eindhoven. Onder de titel ‘D66 werkt’ keken we tijdens dit 97e congres vooruit naar de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014. Ook werden er weer een groot aantal fringe meetings en parallelle sessies georganiseerd, die dieper op de diverse deelonderwerpen ingaan.

Toespraak Alexander Pechtold

U kunt hier de toespraak van Alexander Pechtold terug kijken.

Toespraak Fleur Gräper - van Koolwijk

Bekijk hier de toespraak van de nieuwe partijvoorzitter Fleur Gräper - van Koolwijk.

Toespraak Ingrid van Engelshoven

Bekijk hier de toespraak van scheidend partijvoorzitter Ingrid van Engelshoven.

Nu is het moment.

D66 zal altijd blijven strijden voor een vrije en open samenleving. Waarin het niet uitmaakt waar je vandaan komt, van wie je houdt of waar je in gelooft. Wij vechten voor respect voor elkaar. Voor tolerantie. Tegen uitsluiting en tegen haatzaaien. En dat zullen we altijd blijven doen.

Dit is het moment, meer dan ooit, om je uit te spreken. Steun het optimisme.

Word nu lid