Blijf op de hoogte

Congres 96

Vrijdag 24 en zaterdag 25 augustus 2012, World Forum, Den Haag

Op vrijdag 24 en zaterdag 25 augustus 2012 vond het verkiezingscongres plaatst in het World Forum in Den Haag. Dit 96e congres stond in het teken van de Tweede Kamerverkiezingen van 12 september 2012.Onder de campagneslogan ‘En nu vooruit’ werd het startschot gegeven voor de campagne en werd het verkiezingsprogramma definitief vastgesteld. Er waren diverse toespraken, onder meer van oud-partijleider Jan Terlouw, Dominee Gremdaat en natuurlijk partijleider en lijsttrekker Alexander Pechtold.

Congrestoespraak Alexander Pechtold

U kunt hier de volledige congrestoespraak van Alexander Pechtold bekijken.

Congrestoespraak Jan Terlouw

Bekijk hier de volledige congrestoespraak van oud-partijleider Jan Terlouw.

Dominee Gremdaat

Dominee Gremdaat sprak het congres kort toe. Bekijk hier de beelden.

Congrestoespraak Ingrid van Engelshoven

Bekijk hier de volledige congrestoespraak van partijvoorzitter Ingrid van Engelshoven.

Nu is het moment.

Word nu lid