Bepaal welke mails jij ontvangt

Congres 95

Zaterdag 21 april 2012, Nieuwe Luxor, Rotterdam

Op zaterdag 21 april vond het Voorjaarscongres plaatst in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam. Onder de titel ‘Hervormen.nu’ keken we tijdens dit 95e congres vooruit naar het komende jaar, nog niet wetende dat het kabinet Rutte I dezelfde dag zou vallen. Ook werden er weer een groot aantal fringe meetings en parallelle sessies georganiseerd, die dieper op de diverse deelonderwerpen ingaan.

Congrestoespraak Alexander Pechtold

U kunt hier de gehele toespraak van Alexander Pechtold bekijken.

Congrestoespraak Ingrid van Engelshoven

Bekijk hier de gehele toespraak van partijvoorzitter Ingrid van Engelshoven.

Nu is het moment.

Word nu lid