Blijf op de hoogte

Congres 94

Zaterdag 5 november 2011, World Forum, Den Haag

Op zaterdag 5 november 2011 vond het najaarscongres plaatst in het World Forum in Den Haag. Onder de titel ‘Een Sterk Nederland in een Sterk Europa’ keken we tijdens dit 94e congres naar de geboekte successen op lokaal en Europees niveau. Uiteraard waren er ook weer een groot aantal fringe meetings en parallelle sessies georganiseerd, die dieper op de diverse deelonderwerpen ingaan. Toespraken waren er van Sophie in ’t Veld, Bas Heijne en Alexander Pechtold.

Congrestoespraak Alexander Pechtold

Bekijk hier de volledige congrestoespraak van Alexander Pechtold.

Congrestoespraak Sophie in 't Veld

Hier vindt u de toespraak van Sophie in 't Veld, D66-delegatieleider in het Europees Parlement.

Congrestoespraak Ingrid van Engelshoven

De volledige congrestoespraak van partijvoorzitter Ingrid van Engelshoven.

Nu is het moment.

Word nu lid