Bestel je congresticket

Jouw congresticket biedt je toegang tot het congres. Zo houden we goed bij hoeveel mensen het congres bezoeken. Je congresticket is inclusief koffie, thee, water en lunch. Verder bieden we je een volledig verzorgd programma met interessante sprekers en subsessies.

Tot vrijdagavond 23.59 uur konden leden een ticket bestellen en zelf de prijs bepalen. Op congresdag is dat niet meer mogelijk.

Aan de deur kost het congresticket minimaal €40,- (studenten €30,-). Na de lunch is dit minimaal €20,- (studenten €15,-). De lunch is tot ongeveer 13.50 uur.

Je kunt je deurticket ook hier bestellen.

Je kunt gratis naar het congres komen, maar we vragen wel een vrijwillige bijdrage. Met jouw bijdrage kunnen we congressen blijven organiseren. Zo maken we de dag interessanter, nuttiger en leuker. Met jouw vrijwillige bijdrage kunnen we geschikte locaties (blijven) gebruiken die ruimte bieden voor een goede en toegankelijke ledenvergadering met interessante subsessies, unieke sprekers, interessante trainingen, een lunchpakket en netwerkmogelijkheden.

Wat kost een congres?
Gemiddeld kost het congres €99,- per bezoeker. De standaard toegangsprijs is €66,-. Je kunt zelf bepalen wat je betaalt voor je congresticket. Zo is het congres voor iedereen toegankelijk. De overige kosten betalen we uit de begroting.

Waar en wanneer?
Op zaterdag 18 juni is ons congres in ‘s-Hertogenbosch. We congresseren op een voor D66 bekende locatie, namelijk 1931 Congrescentrum (Brabanthallen).

Hoe bestel ik een ticket?
Als lid van D66 heb je een e-mail ontvangen (bijv. op 5 mei en 8 juni). Via de persoonlijke link in die mail kun je een ticket bestellen.

Je kunt een online een ticket bestellen tot vrijdagavond 17 juni 23.59 uur. Daarna is het alleen nog mogelijk een congresticket te kopen aan de deur.

1. Een evenementlocatie die ruimte biedt voor een ledenvergadering met meer dan 1500 leden.
  2. Ruimte voor veel verschillende inhoudelijke subsessies.
  3. Een congreslocatie die goed bereikbaar is.
  4. Een aansprekend programma met interessante sprekers en inspirerende trainingen.
  5. Geheel verzorgde dag inclusief koffie, thee, water en een lunchpakket.

Geen mail ontvangen? Stuur een mailtje naar [email protected].

Natuurlijk kan dat! Bestel een gastenticket en kom naar het geheel verzorgde congres. Leden kunnen ook introducés meenemen.

Ben je journalist en wil je langskomen? Meld je vooraf even aan via [email protected] (woordvoerder vereniging). Bij aankomst kun je je melden bij de persbalie.

Mocht je gebruik willen maken van video of audio apparatuur op locatie dan verzoeken wij je altijd om je even te melden bij de techniek. Zo voorkomen we ruis op frequenties.

Jeroen Mooijman - Beeld: D66 Congres