Bestel je congresticket

Jouw congresticket biedt je toegang tot het congres. Zo houden we goed bij hoeveel mensen het congres bezoeken. Je congresticket is inclusief koffie, thee, water en lunch. Verder bieden we je een volledig verzorgd programma met interessante sprekers en subsessies.

Je kunt gratis naar het congres komen, maar we vragen wel een vrijwillige bijdrage. Met jouw bijdrage kunnen we congressen blijven organiseren. Zo maken we de dag interessanter, nuttiger en leuker. Met jouw vrijwillige bijdrage kunnen we geschikte locaties (blijven) gebruiken die ruimte bieden voor een goede en toegankelijke ledenvergadering met interessante subsessies, unieke sprekers, interessante trainingen, een lunchpakket en netwerkmogelijkheden.

Wat kost een congres?
Gemiddeld kost het congres €99,- per bezoeker. De standaard toegangsprijs is €66,-. Natuurlijk kun je zelf volledig bepalen wat je betaalt voor je congresticket. Zo is het congres voor iedereen toegankelijk.

Waar en wanneer?
Op zaterdag 18 juni is ons congres in ‘s-Hertogenbosch. We congresseren op een voor D66 bekende locatie, namelijk 1931 Congrescentrum (Brabanthallen).

Hoe bestel ik een ticket?
Als lid van D66 heb je op 5 mei een e-mail ontvangen. Via de persoonlijke link in die mail kun je een ticket bestellen.

1. Een evenementlocatie die ruimte biedt voor een ledenvergadering met meer dan 1500 leden.
  2. Ruimte voor veel verschillende inhoudelijke subsessies.
  3. Een congreslocatie die goed bereikbaar is.
  4. Een aansprekend programma met interessante sprekers en inspirerende trainingen.
  5. Geheel verzorgde dag inclusief koffie, thee, water, een lunchpakket en een borrel achteraf.

Geen mail ontvangen? Stuur een mailtje naar [email protected].

Natuurlijk kan dat! Bestel een gastenticket en kom naar het geheel verzorgde congres. Leden kunnen ook introducés meenemen.

Jeroen Mooijman - Beeld: D66 Congres