Bestel je congresticket

Jouw congresticket biedt je toegang tot het congres. Zo houden we goed bij hoeveel mensen het congres bezoeken. Je congresticket is inclusief koffie, thee, water en lunch. Verder bieden we je een volledig verzorgd programma met interessante sprekers en subsessies.

Als lid zelf bepalen wat je betaalt

Je kunt gratis naar het congres komen, maar we vragen wel een vrijwillige bijdrage. Met jouw bijdrage kunnen we congressen blijven organiseren. Zo maken we de dag interessanter, nuttiger en leuker. Met jouw vrijwillige bijdrage kunnen we geschikte locaties (blijven) gebruiken die ruimte bieden voor een goede en toegankelijke ledenvergadering met interessante subsessies, unieke sprekers, interessante trainingen, een lunchbuffet en netwerkmogelijkheden.

Wat kost een congres?
Gemiddeld kost het congres €99,- per bezoeker. De standaard toegangsprijs is €66,-. Natuurlijk kun je zelf volledig bepalen wat je betaalt voor je congresticket. Zo is het congres voor iedereen toegankelijk.

Waar en wanneer?
Op zaterdag 13 november is ons congres in ‘s-Hertogenbosch. We congresseren op een voor D66 bekende locatie, namelijk 1931 Congrescentrum (Brabanthallen).

Wat je terugkrijgt voor je vrijwillige bijdrage

1. Een evenementlocatie die ruimte biedt voor een ledenvergadering met meer dan 1500 leden.
  2. Ruimte voor veel verschillende inhoudelijke subsessies.
  3. Een congreslocatie die goed bereikbaar is.
  4. Een aansprekend programma met interessante sprekers en inspirerende trainingen.
  5. Geheel verzorgde dag inclusief koffie, thee, water, een lunchbuffet en een borrel achteraf.

Voor het bestellen van je ticket heb je een toegangscode nodig. Deze ontvang je per e-mail. Leden hebben hierover mail gekregen op vrijdag 16 juli. Geen mail ontvangen? Stuur een mailtje naar [email protected].

Nog geen lid, maar wil je wel naar het congres?

Heb je interesse in D66 en wil je naar ons congres komen? Dat kan natuurlijk! Als niet-lid kun je een gastenticket bestellen.
Je kunt er ook voor kiezen nu lid te worden. Dat kan al vanaf 2,- per maand. Daarna kun je gratis naar het congres. Na lid worden ontvang je hier meer informatie over.

Ben je lid en wil je een niet-lid meenemen?

Wil je iemand meenemen naar het congres? Dat kan natuurlijk via de ticketshop.
Je kunt je introducé ook vragen lid te worden van D66. Dat kan al vanaf 2,- per maand. Daarna kunnen zij gratis naar het congres. Na lid worden ontvang je hier meer informatie over.

Jeroen Mooijman - Beeld: D66 Congres

Meer congres

Na bijna twee jaar een écht D66 Congres. Met stoelen in een zaal. Een podium. Stembriefjes. Inspreekmicrofoons. Verzorgde lunch. Een levendig horecaplein. Allerlei subsessies. Heel veel andere D66’ers. Een bomvol programma met met voldoende ruimte om elkaar te ontmoeten.