Bepaal welke mails jij ontvangt

Congres 102

Zaterdag 31 oktober 2015, Beurs van Berlage, Amsterdam

D66-leider Alexander Pechtold heeft op congres 102 van D66 in Amsterdam de top van het kabinet opgeroepen “moreel leiderschap” te tonen in het debat over de aanpak van de vluchtelingencrisis.

Wrap-up video congres 102

We kijken terug op een mooi partijcongres in de Beurs van Berlage. Benieuwd hoe het was? Bekijk de video!

Congresspeech Alexander Pechtold

Bekijk hier de integrale congresspeech van fractievoorzitter Alexander Pechtold tijdens Congres 102 in de Beurs van Berlage terug.

Congresspeech Sophie in 't Veld

Lees en bekijk hier de toespraak van D66-Europarlementariër Sophie in ‘t Veld tijdens Congres 102 in de Beurs van Berlage.

Congresspeech Alexander de Croo

Bekijk hier de integrale congresspeech van Alexander de Croo tijdens congres 102 van D66 in de Beurs van Berlage in Amsterdam.

Congresspeech Koning van de Jeugd 2015

Bekijk hier de integrale congresspeech van Koning van de Jeugd 2015 tijdens congres 102 van D66 in de Beurs van Berlage in Amsterdam.

Congresspeech Letty Demmers

Bekijk hier de integrale congresspeech van partijvoorzitter Letty Demmers tijdens congres 102 van D66 in de Beurs van Berlage in Amsterdam.

Congresspeech Kajsa Ollongren

Bekijk hier de integrale congresspeech van Kajsa Ollongren tijdens congres 102 van D66 in de Beurs van Berlage in Amsterdam.

Nu is het moment.

Word nu lid