Blijf op de hoogte

Congres 100

Zaterdag 1 november 2014, 1931 congrescentrum, 's-Hertogenbosch

Het 100e partijcongres van D66 stond in het teken van terugblikken en vooruitkijken. In het bijzonder werd stilgestaan bij het tragische overlijden van Els Borst. Uit haar naam is een initiatief gestart: het Els Borst Netwerk. Later op de dag volgde een videoportret van Els Borst. Verder konden aanwezigen een breed scala aan sessies en bijeenkomsten bezoeken. Oud-partijleider Jan Terlouw pleitte in zijn toespraak voor duurzaam denken en handelen. Fractievoorzitter Alexander Pechtold sloot deze historische dag af. Hieronder kunt u alle speeches terugvinden.

Congresstukken

Alle congresstukken kunt u hier bekijken.

Congresspeech Alexander Pechtold

Lees of beluister hier de integrale congresspeech van Alexander Pechtold.

Congresspeech Jan Terlouw

U kunt hier de integrale congresspeech van Jan Terlouw lezen of beluisteren.

Congresspeech Thom de Graaf

Beluister hier de integrale congresspeech van Thom de Graaf.

Congresspeech Fleur Gräper – van Koolwijk

Beluister hier de integrale congresspeech van partijvoorzitter Fleur Gräper-van Koolwijk.

Congresspeech Jacob Kohnstamm

Beluister hier de integrale congresspeech van oud-partijvoorzitter Jacob Kohnstamm.

Tijdlijn

In deze tijdlijn kunt u de geschiedenis van de D66 congressen bekijken in chronologische volgorde.

In memoriam Els Borst

U kunt hier de video ter nagedachtenis aan Els Borst bekijken. Deze video is op 1 november 2014 in Den Bosch vertoond.

Rob Jetten

Hi,