Congres 111

Over besluitvorming
Over het proces naar Tweede Kamerverkiezingen
Over de coronacrisis

Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons gerust een mail.

Over je congresticket

Ik had een ticket besteld en een vrijwillige bijdrage gedaan. Krijg ik het geld terug?

Ja. Helaas hebben wij door privacyredenen geen toegang tot het rekeningnummer waarmee je betaalt hebt. Stuur ons een mail met je naam, geboortedatum en rekeningnummer en we storten je bijdrage terug.

Ik wil mijn vrijwillige bijdrage omzetten in een donatie?

We zijn heel blij met je steun. Stuur ons ook even een mail met je naam en wij zorgen dat we het bedrag behouden als donatie. We gebruiken je bijdrage voor het organiseren van het online programma en komende evenementen. Veel dank voor je steun!

Over het online congres

Wanneer is het online congres?

Het online ingekorte congresprogramma vindt plaats op zaterdag 18 april. De dag dat we eigenlijk bij elkaar zouden komen in Nijkerk.

Waar kan ik het programma volgen?

Via het D66-kanaal op YouTube. Ook nu vind je daar al heel veel leuke en interessante video’s.

Is er al een aangepast congresprogramma bekend?

Aan het programma wordt nu gewerkt. Dit zal natuurlijk ook afhangen van hoe de coronacrisis zich ontwikkelt. Over de precieze invulling van het online congres, de tijden en over hoe je kunt meekijken informeren we je binnenkort.

Over besluitvorming

Wat gebeurt er met mijn ingediende motie?

Uitzonderlijke tijden vragen om uitzonderlijke oplossingen. De Besluitvormingscommissie heeft besloten dat ingediende moties in principe doorschuiven naar een volgend congres. Met alle indieners wordt zo spoedig mogelijk persoonlijk contact opgenomen. We hopen op je begrip voor deze keuze. Vragen? Stuur gerust een mailtje.

Hoe verkiezen we nu kandidaten voor het landelijk bestuur en partijcommissies?

Voor de vacatures leden Landelijk Bestuur en commissies en organisatorische moties stemmen we via e-vote. Daar ontvang je binnenkort een uitnodiging voor. De uitslag wordt tijdens het online congres op 18 april bekendgemaakt.

Meer over besluitvorming vind je op deze pagina.

Over het proces naar Tweede Kamerverkiezingen

Alle antwoorden op vragen over het proces richting de Tweede Kamerverkiezingen vind je hier.

Over de coronacrisis

Alles over de aanpak van de coronacrisis vind je hier.