Bestel je ticket

Ticketshop

Op deze pagina kun je je congresticket bestellen. Ook vertellen we je meer over de kosten van het congres en waarom we een vrijwillige bijdrage vragen. Dankzij jouw bijdrage kunnen we zorgen voor grote congressen met een programma op maat dat voorziet in de wensen van iedereen. We zijn je dankbaar voor je steun, want zo houden we onze congressen levendig en versterken we onze partij.

Bestel direct je ticket

Bij ieder congresticket is een lunchbuffet, koffie, thee en water inbegrepen.

Op woensdag 29 januari heb je een e-mail gekregen met een inlogcode om je ticket te bestellen. Ben je na 24 januari lid geworden? Dan ontvang je binnenkort een congresuitnodiging met code.

Voor iedereen toegankelijk

Wij vragen een vrijwillige bijdrage voor congresdeelname. Zo kun je bijdragen op de manier waarop jij wilt. En kan iedereen naar het congres komen. Bij ieder congresticket is lunch en koffie/thee/water inbegrepen.

Vrijwillige bijdrage om een goed congres te organiseren

D66 is een partij met een levendige partijdemocratie en grote opkomst. Om een ledencongres te organiseren zijn wij genoodzaakt grote locaties te boeken. Dit kunnen wij alleen blijven doen met jouw vrijwillige bijdrage. Zo kunnen wij grote congressen blijven organiseren met interessante sessies, workshops en goede sprekers. Op deze manier werkt onze vereniging aan nieuwe ideeën voor de toekomst.

Per persoon zien de kosten voor het congres er ongeveer zo uit. Een regulier congresticket kost €40,00. Voor studenten en jongeren vragen we een bijdrage van €30,00. Veel leden dragen extra bij, waardoor meer leden naar het congres kunnen komen en we met zoveel mogelijk D66’ers bij elkaar kunnen komen. Bij het congresticket is water, koffie/thee en lunch inbegrepen.

Dit congres is er meer ruimte om te voorzien in de verschillende behoeftes die leden hebben op een congres. Hier lees je daar meer over.

Wat kost een congres per persoon?

Bestel direct je ticket