Tijdschema & plattegrond

Klik op de afbeelding om het programma te downloaden in pdf.
Klik op de afbeelding om de plattegrond te downloaden in pdf.

Een congres dat voorziet in meer behoeften

Uit de vorige congresevaluaties bleek dat leden zowel vragen om meer ruimte voor goede besluitvorming als om meer ruimte voor interessante sessies, leerzame workshops en om andere D66’ers te ontmoeten. Daarmee zijn er duidelijke, maar verschillende, congresbehoeften. Daarom is er op dit congres meer ruimte voor besluitvorming, inhoudelijke sessies en een inspirerend programma van sprekers en talkshows. Lees meer over deze congresopzet

EM De Jong Zaal

In de EM De Jong Zaal nemen we de belangrijke besluiten en discussiëren met elkaar over congresvoorstellen en moties. Alle congresstukken vind je hier.

Bij de ingangen van deze zaal vind je de stembussen voor interne verkiezingen tussen 08.30 uur – 13.00 uur.

Jupilerzaal

In de Jupilerzaal is de hele dag een vol programma. Met onder andere de toespraak van Rob Jetten. Een talkshowgesprek vrouwen in de top van het bedrijfsleden, het onderwijs en de politiek. En Joep van Deudekom treedt op met het programma ‘Hoe word ik succesvoller dan mijn collega’s’. Dat en veel meer in de Jupilerzaal.

Subsessies in kleinere zalen

De hele dag is er van alles te doen. Zo is er een workshop over het schrijven van een goed verhaal. Je kunt in gesprek over het fundament van het verkiezingsprogramma. Je kunt aanschuiven de talentencommissie om te praten over jouw ontwikkeling in de partij. En op dit congres trappen we de ‘D66 Scholenreis’ af. Alles over deze en andere subsessies lees je hier.

Wandelgangen

In de wandelgangen van het congres vind je het horecaplein. Bij de stands van thema-afdelingen en ledennetwerken leer je D66’ers kennen met dezelfde interesses als jij. En overal kun je in gesprek met partijgenoten die je nog niet of al heel lang kent.

Rob Jetten

Sigrid Kaag