Bestel je congresticket

Het is helaas niet meer mogelijk een ticket te bestellen in de voorverkoop. Maar je bent natuurlijk van harte welkom!

Aan de deur kun je een ticket kopen voor €40,00 (jongerenleden €30,00). Het is alleen mogelijk om met pinpas te betalen.

Tot zaterdag!

Voor iedereen toegankelijk

Wij vragen een vrijwillige bijdrage voor congresdeelname. Zo kun je bijdragen op de manier waarop jij wilt. En kan iedereen naar het congres komen. Bij ieder congresticket is lunch en koffie/thee/water inbegrepen.

Congreskosten om een goed congres te organiseren

D66 is een partij met een levendige partijdemocratie en grote opkomst. Om een ledencongres te organiseren zijn wij genoodzaakt grote locaties te boeken. Dit kunnen wij alleen blijven doen met jouw vrijwillige bijdrage. Zo kunnen wij grote congressen blijven organiseren met interessante sessies, workshops en goede sprekers. Op deze manier werkt onze vereniging aan nieuwe ideeën voor de toekomst.

Per persoon zien de kosten voor het congres er ongeveer zo uit. Een regulier congresticket kost €40,00. Voor studenten en jongeren vragen we een bijdrage van €30,00. Veel leden dragen extra bij, waardoor meer leden naar het congres kunnen komen en we met zoveel mogelijk D66’ers bij elkaar kunnen komen. Bij het congresticket is water, koffie/thee en lunch inbegrepen.

Dit congres is er meer ruimte om te voorzien in de verschillende behoeftes die leden hebben op een congres. Hier lees je daar meer over.

Congreskosten per persoon

Nog geen lid van D66 en wil je wel naar het congres komen? Bestel hier je ticket.