Blijf op de hoogte

Bestel je congresticket

Je bent van harte welkom op het congres. En om de toegankelijkheid van het congres te vergroten bepaal je als lid zelf wat je betaalt voor je ticket. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen meer bij te dragen, zodat iemand anders naar het congres kan komen.

Voor iedereen toegankelijk

Wij vragen een vrijwillige bijdrage voor congresdeelname. Zo kun je bijdragen op de manier waarop jij wilt. En kan iedereen naar het congres komen. Bij ieder congresticket is lunch en koffie/thee/water inbegrepen.

Congreskosten om een goed congres te organiseren

D66 is een partij met een levendige partijdemocratie en grote opkomst. Om een ledencongres te organiseren zijn wij genoodzaakt grote locaties te boeken. Dit kunnen wij alleen blijven doen met jouw vrijwillige bijdrage. Zo kunnen wij grote congressen blijven organiseren met interessante sessies, workshops en goede sprekers. Op deze manier werkt onze vereniging aan nieuwe ideeën voor de toekomst.

Per persoon zien de kosten voor het congres er ongeveer zo uit. Een regulier congresticket kost €40,00. Voor studenten en jongeren vragen we een bijdrage van €30,00. Veel leden dragen extra bij, waardoor meer leden naar het congres kunnen komen en we met zoveel mogelijk D66’ers bij elkaar kunnen komen. Bij het congresticket is water, koffie/thee en lunch inbegrepen.

Dit congres is er meer ruimte om te voorzien in de verschillende behoeftes die leden hebben op een congres. Hier lees je daar meer over.

(Je inlogcodes vind je in je mail. De congresuitnodiging is verzonden op 4 juni 2019 en 20 september 2019.)

Nog geen lid van D66 en wil je wel naar het congres komen? Bestel hier je ticket.

Laatst gewijzigd op 20 september 2019

Nu is het moment.