Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Bestel je congresticket!

Het is helaas niet meer mogelijk om een congresticket te bestellen. Aan de deur zijn tickets te koop. De kosten hiervoor zijn €40,00. Voor combileden geldt een gereduceerd tarief van €30,00.

D66 is een partij met een levendige partijdemocratie en grote opkomst. Om een ledencongres te organiseren zijn wij genoodzaakt grote locaties te boeken. Dit kunnen wij alleen blijven doen met een vrijwillige bijdrage. Zo kunnen wij grote congressen blijven organiseren met interessante subsessies en goede sprekers. Zo komen we tot nieuwe ideeën voor de toekomst. Meer weten over de vrijwillige bijdrage.

Laatst gewijzigd op 9 maart 2019

Nu is het moment.