Blijf op de hoogte!

Door uw mailadres in te vullen en op "verstuur" te klikken geeft u ons toestemming om uw mailadres op te slaan. Dit gebruiken wij om u regelmatig updates te sturen. Hier kunt u meer vinden over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.

Bereikbaarheid Congres 108

Per openbaar vervoer

1931 bevindt zich op ongeveer 10 minuten loopafstand van Centraal Station ‟s-Hertogenbosch. Je moet daarbij de stationsuitgang Paleiskwartier/Brabanthallen gebruiken en het bord “Brabanthallen” volgen. Na ongeveer 9 minuten zie je op het kruispunt de toren van 1931 Congrescentrum Brabanthallen. Onderaan deze toren bevindt zich de hoofdentree van 1931. Op de dag zelf zie je ook voldoende D66-vlaggen voor de locatie. Plan je reis via 9292.nl.

Per auto

1931 Congrescentrum ‘s-Hertogenbosch is per auto goed te bereiken. De locatie ligt op ongeveer een uur rijden van Apeldoorn, Amsterdam, Den Haag, Bergen op Zoom, Venlo, Roermond, Rotterdam en Antwerpen.

Parkeren

1931 beschikt over voldoende parkeergelegenheid. 1931 beschikt over 4 elektrische oplaadpunten voor je auto of fiets. Wanneer je aan komt rijden over het parkeerterrein vind je de laadpalen na de toren aan de linkerkant.

Let op: bij 1931 is het niet mogelijk om met contant geld af te rekenen. 1931 is een pin-only locatie.

Laatst gewijzigd op 16 september 2018