Blijf op de hoogte

Doe mee!

Meerijden in de campagnebus is niet alleen een hoogtepunt voor vrijwilligers, het is ook dé manier om D66’ers in het hele land te steunen in hun campagne. Samen met Eerste en Tweede Kamerleden, bewindspersonen en Europarlementariërs doen we bijna 100 gemeenten aan, in alle 12 provincies.

Via de link hieronder kunt u zich aanmelden om mee te gaan met de bustour. Benieuwd naar de route? Deze vindt u op deze pagina. Voor vragen kunt u mailen naar machiel.smit@d66.nl. Ons busteam zorgt altijd voor koffie en een lekkere lunch. Als u nog nooit eerder vrijwilliger voor D66 bent geweest is dat geen probleem! Tot gauw!

Kunt u niet een hele dag, maar wilt u zich wel aansluiten bij de actie in uw gemeente? Ook leuk! Dan neemt u contact op met de campagnecoördinator in uw eigen gemeente.

Laatst gewijzigd op 1 februari 2018

Nu is het moment.