D66 blijft met een zetel in de gemeenteraad

Bij de Gemeenteraadsverkiezingen hebben 484 kiezers gestemd op D66 Borger-Odoorn. Daarmee behoudt de partij haar zetel in de gemeenteraad. Iedereen die op D66 heeft gestemd bedanken we hierbij.

John Goeree wordt raadslid

Op 30 maart is de opvolger van Martin Hoogerkamp geïnstalleerd als raadslid voor D66 Borger-Odoorn. We hebben het dan over lijsttrekker en nieuw politiek voorman John Goeree. Ook met John blijft het sociaal liberale geluid in onze gemeente klinken. Succes gewenst John!

Afscheid van Martin Hoogerkamp

Op 29 maart zijn de vertrekkende raadsleden bedankt voor hun werk in de afgelopen jaren. Ook onze fractievoorzitter Martin Hoogerkamp hoort bij deze groep, Martin heeft met ongelooflijk veel inzet zijn werk gedaan. Hij was bereikbaar voor inwoners, roerde zich in de raadsvergaderingen, hielp bij het samenwerken in de coalitie met Gemeentebelangen en VVD, en hij vervulde een belangrijke rol in de commissies van de gemeenteraad. Dankzij Martin heeft D66 mooie resultaten kunnen boeken, zoals behoud van het Esdal College in Borger (dat binnenkort een nieuwe school zal bouwen) en de renovatie van het sportpark in Odoorn. Ook heeft hij een belangrijke bemiddelende rol gespeeld in de “voetbalstrijd” in 2e Exloërmond. En mede dankzij zijn stimulerende rol wordt de raad in staat gesteld om te zien hoe de prestaties zijn in het sociaal domein. Een indrukwekkende lijst, waarvoor we Martin enorm bedanken.

Fractie-assistenten

Als fractie-assistenten zijn voor D66 benoemd Arnold van der Holst en Karel Eggen. Samen met John Goeree vormen zij nu de fractie van D66. U zult nog veel van ze horen!