Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

woensdag 25 juni 2014

Asscher omarmt D66-plan Kanker en Werk

D66-Tweede Kamerlid Steven van Weyenberg is blij dat minister Asscher (Sociale Zaken) zijn plan omarmt om mensen met kanker op de arbeidsmarkt te helpen. Ook onder de andere partijen is er brede steun voor het D66 plan, tot vreugde van Van Weyenberg. “De minister heeft toegezegd dat hij met betrokkenen in gesprek gaat en voor het einde van het jaar met een actieplan komt. In september zal de minister ook een brief naar de Kamer sturen over de voortgang. Ik heb de afgelopen dagen veel positieve reacties gekregen op ons initiatief, ik ben blij dat de minister dit ook zo enthousiast oppakt. Ik zie er naar uit om samen met minister te werken aan concrete acties om de arbeidsmarktpositie van (ex)kankerpatiënten te verbeteren,” aldus Van Weyenberg.

Bekijk hier het plan dat D66 afgelopen weekend lanceerde.

Nu is het moment.

Word nu lid