Theaterseizoen Alphen a/d Rijn geopend!

Afgelopen maandag was fractielid Kirsti bij de seizoenspresentatie van theater Castellum, samen met Inez, onze oud-voorzitter D66 Groene Hart. Super toffe avond met een voorproefje op een geweldig seizoen vol theater, dans, muziek, cabaret, kindervoorstellingen en samenwerkingen met lokale makers.

Toekomstbestendig theater

Kirsti: “De fractie van D66 heeft zich de afgelopen jaren sterk ingezet voor het behoud van het Theater Castellum en het afronden van de verbouwing om te komen tot een toekomstbestendig theater. De verbouwing heeft gezorgd voor een ontmoetingsplek waar het aangenaam verblijven is en er op die manier optimaal van cultuur/voorstellingen genoten kan worden binnen onze gemeente.”

Welke voorstellingen ga je sowieso naar toe?

“Na jaren van beperkingen door de coronapandemie en de noodzakelijke sluiting van het theater vanwege de verbouwing kan Castellum zich nu gaan klaarmaken voor een volwaardig theaterseizoen: de voorstellingen van Thijs Kemperink en ‘Laagland’ van @hetnationaletheater staan sowieso in de planning!”